Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, August 17, 2009

Ketagih Main Game PS2 Shin Megami Tensei: Persona 4

Image Hosted by ImageShack.us

Start dari minggu lepas, Aku dah takda peruntukan nak meronda di sekeliling Pulau Pinang ini, tengok wayang apatah lagi. [tapi hari khamis 17/08/2009, dengan tak kena mengena Wan Mohd Akmal mengajak g tgk wayang, dia blanje takpe, hehehehehe] Anyway berbalik pada citer asal, tak tahu kenapa aku terasa nak main game Shin Megami Tensei: Persona 4, padahal game nih aku dah habis main dah pun tapi tak habis sepenuhnya.

Memang tahap cipan la aku main game nih kat umah. Hari Jumaat malam sabtu aku main dari kul 11.30, berbekalkan rokok daun dari ayah aku [dia tinggal atas meja], air sunquick yang dibancuh tanpa gula [bagi masam baru celik mata] rokok Mild Seven aku, Ne Nek dan Puteri Arora [nama kucing aku] aku meneruskan bermain sampai kul 6.00 pagi tu pun tak ngantuk lagi pun, pasal kesian kat Tv jer aku berenti tu. kalo diikutkan hati mau jer aku main sampai tengahari tanpa henti.

Bangun jer dari tidur aku rasakan kepala aku macam ada batu. gila punya sakit. uhuhuhuhuh, mak aku pun bising la jugak "Main game sampai tak ingat dunia" gila punya best kena sound engan mak aku. hehehehe nak wat macam mana, aku nak habiskan misi men game nih btul2. aku tak kira biarpun makan masa sampi 1 bulan, akan aku teruskan jugak. Direkemen sepenuhnya kalo nak main game nih, tapi kena sabar la nak main, jiwa jugak nak main game nih...

And by the way, selamat menjalankan ibadah puasa, Salam Ramadhan




0 comments: