Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, October 29, 2009

Rasa macam nak menulis sebuah buku

Entah kenapa sejak kebelakangan ini aku rasa terdorong untuk menulis sebuah buku, tajuknya aku tak tahu, tapi perasaan tu begitu mendalam betul. Setiap kali aku keluar dengan kawan-kawan aku, macam-macam cerita yang aku dengar [aku seorang pendengar yang setia] jadi tak hairan la kalau cerita-cerita yang diberitahu oleh kawan-kawan aku menyebabkan aku lebih bersemangat.

Gamaknya mungkin aku tulis motivasi, boleh jugak tolong orang yang memang selalu down dengan perasaan sendiri. Tapi masalahnya rakyat Malaysia kurang meminati membaca buku. Tapi ada aku kesah..? Itu masalah diorang sendiri tak nak membaca, tidak dapat di elak lagi. Ada sesiapa ada cadangan tajuk buku aku...?

0 comments: