Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Wednesday, April 14, 2010

Hari Rabu yang meletihkan

Setiap hari rabu merupakan hari aku paling rajin dalams sejarah kerja aku..Tapi hari ini aku rasa amat malas sekali..Kenapa..? Semuanya salah Lann..Ajak g main game, semak terus..main sampai tak sedar diri kat dengan pukul 11.00 malam, bayangkan dari jam 8.30 sampai pukul 11.00..Kalo tak ingat kejer hari ini memang sampai kul 1 pagi dah.

Bukan apa yang main game lama tu..Lan mencemburui pangkat aku dan Is dalam game Ghost Squad..Dia masih lagi tahap rendah, aku dan is memang dah tahap yang agak tinggi, tapi tak maksimum lagi..kami keluar 4 orang semalam, aku, Wan, Lann dan Is..Aku masih lagi mengejar Iskandar kerana pangkat dia lagi tinggi dari aku..Jeles jugak aku dengan dia..Tunggu time jer..Setakat level Is tu, Selamber Joe jer kejarnya..

0 comments: