Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Monday, April 12, 2010

Perempuan yang curang....?

Aku tak tahu la tajuk nih bakal menjadi kontroversi ker tidak tapi seadanya aku terpanggil jugak untuk menulis dalam blog kepunyaan diri aku ini..So aku tak amek peduli la kepada geng2 perempuan nak kata kat aku pun..Yang penting sebelum bersuara kepada daku..Baca la coretan aku sampai habis la..

Semalam aku terasa amak bosan sekali kat rumah, dah la panas semua cukup, aku mengajak Iskandar untuk keluar meronda..Lepas Maghrib aku bertolak ke rumah Iskandar..Cadangannya nak pergi menonton wayang kat Pasific..Tapi takda pulak cerita yang menarik untuk ditontoni kami.

Maka kami melakukan rutin kami yang biasa la bermain Game Ghost Squad..Tengah asyik fokus bermain, menembak, mengelak, cari markah lebih, selamat tahanan, tetiba ada Is cuit tangan aku, aku paling ke kanan dan kulihat wajah yang aku kenali..Aku hanya mampu tersenyum, dan meneruskan permaianan.

Namun ada sesuatu yang mengganggu minda aku bila aku tengok sekali lagi kawan aku..bukan dia yang bawa masalah, tapi awek yang keluar dengan dia..Macam aku kenali saja wajahnya..Aku rasa pelanduk dua serupa, pastu aku main game tu sampai habis..

Lepas habis sempat plak aku berbual dengan kawan aku tadi..Dan dalam time berbual tu aku curi2 amek peluang melihat wajah aweknya..Dan sah, awek yang sama datang kat Lan time Lan berniaga kat Permatang Pauh, aku cam sangat muka dia. Tapi time aku nampak tu dia keluar dengan lelaki lain. Alamak...

Aku tau la awek tu cun...Dari skala mete cun aku bley la aku abgi 7/10..tapi jangan la bertukar2 pasangan dengan lelaki..tak syiok la aku rasa..pasal hari tu laki lain..hari ni dengan kawan aku laks..Dia tak cam aku pasal hari dengan Lan tu aku pakai Snowcap...

Entah esok atau lusa aku tgk dia keluar dengan lelaki lain pula..Aku nak cakap kat membe aku semalam, aku rasa kesian laks, lagipun dihalang oleh Is, Dia kata aku silap pandang orang kot...Aku rasa bengang jugak awek2 yang rasa diri mereka cun nih dok permainkan lelaki la....Oooiiii kami nih manusia, bukan handbag yang hang leh tukar ikut rasa hati hang jer....

2 comments:

Shahada Fauzi said...

uiks??sabo2..tak sume pompuan mcm tu..yg tak cun maca aku releks je..kui3...

Frause said...

memang la...tak semua tu aku taw..selama nih dok dengar jer..tak pernah tgk...kali nih depan mata sendiri...siap dengan kawan sendiri...so...? paham2 ler..aku tak kata semua perempuan jahat...