Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Wednesday, February 17, 2010

Kehidupan malam aku hilang....

Dah lepas CNY dah...sekarang nih dok sibuk membantu Lan berniaga Soft Toy di Uptown Banda Perda, Uptowan Tesco Extra dan Route 69 la. Kelitahan jelas terpancar di wajah aku. Aku cuma nak melihat kawan aku berjaya dalam bidang yang dia ceburi ini.

Malam Selasa la merupakan malam yang aku ingat untuk selamanya ketika berniaga dengan Lan kerana malam itu perasaan aku telah hancur berkecai wat selamanya. Aku nak menaip pasalnya pun aku terasa malas. Kenapa...? kerana aku rasa macam sakit laks dada bila aku fikirkannya.

Marah...? mesti la aku marah. Kecewa jangan kata la..sungguh aku rasa kecewa sekali gamaknya..Nanti la aku citerkkannya..Sakit laks hati ini bila aku start fikirkannya kembali...

0 comments: