Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Tuesday, May 19, 2009

Gila Punya Orang

AMPANG: Gurauan melampau seorang pekerja sebuah pusat Internet membawa padah apabila dia ditahan selepas membuka seluar dan memegang kemaluan seorang kanak-kanak lelaki yang berkunjung ke premis berkenaan di Plaza Spektrum, dekat sini, Sabtu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 7 petang itu, kanak-kanak berusia 11 tahun terbabit berkunjung ke premis berkenaan bersama abangnya yang berusia 13 tahun untuk melayari Internet.

Namun, sejurus masuk, seorang pekerja lelaki di pusat Internet itu cuba bergurau apabila dia bertanyakan kepada kanak-kanak terbabit sama ada mereka sudah berkhatan atau belum.

Sumber itu berkata, kerana takut, kanak-kanak berkenaan akur dan membuka seluarnya sebelum pekerja terbabit turut memegang dan meraba kemaluan mangsa.

Tindakan lelaki terbabit membuatkan mangsa malu apabila ia dilakukan di hadapan beberapa pelanggan lain yang berada di premis itu.

Katanya, sejurus selepas itu, dua beradik berkenaan pulang ke rumah dan menceritakan kejadian terbabit kepada ibu bapa mereka.

"Tidak berpuas hati dengan tindakan melampau pekerja lelaki terbabit, ibu bapa kanak-kanak itu kemudian membuat satu laporan polis," katanya.

Susulan itu, polis menahan seorang lelaki berusia 20-an di premis tempatnya bekerja.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Ampang Jaya, Superintendan Amiruddin Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan.

"Lelaki terbabit kini direman tiga hari bermula semalam bagi membantu siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan," katanya.
Kata-kata yang mahu disembunyikan di dalam Read More.

0 comments: