Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, May 28, 2009

Kill Bill Vol 1

Image Hosted by ImageShack.us




Kill Bill Vol 1 merupakan arahan Quentin Tarantino. Para pelakonnya terdiri daripada Uma Thurman, Lucy Liu, Vivica A. Fox. Mengisahkan sebuah kumpulan pembunuh

yang diberi nama "Deadly Viper Assassination Squad" yang diangotai oleh 5 orang. Watak Uma Thurman dalam Kill Bill ini tidak dinamakan. Dari mula cerita hingga ke penghujung cerita, aku tidak mengetahui namanya. Cerita bermula ketika Uma Thurman yang ingin berkahwin dengan pilihan hatinya sendiri disebuah gereja. Bill ketua a.k.a pemilik kepada "Deadly Viper Assassination Squad" mengarahkan supaya Uma Thurman dibunuh.

Uma Thurman ditembak dikepalanya oleh Bill dan telah koma di Hospital selama 4 tahun di sebuah hospital. Setelah sedar dari koma selepas di gigit oleh seekor nyamuk, Uma Thurman mula mengatur rancangan untuk membalas dendam.

Bagaimana Uma Thurman membalas dendam, siapakah yang akan dibunuh olehnya. Tontonlan sendiri erk.

Cerita ini kalo korang nak tonton, aku harap korang tonton la seorang diri ker atau dengan kawan2. cerita ganaz sangat pasal darah banyak sangat dalam cerita ini. Merupakan cerita feberet aku semasa dikenalkan oleh seorang sahabat. dan sejak dari hari tu aku mula meminati cerita2 yang membuatkan kita berfikir.


Revi

1 comments:

Anonymous said...

takda link download ker citer nih