Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Thursday, June 25, 2009

Minggu Transformers Reavange Of The Fallen

Image Hosted by ImageShack.us


Gamaknya macam tu la rasanya hati ini. Dah berapa ramai ajak aku tengok Transformers, Revange Of The Fallen nih, tapi aku rasa macam tak mau tengok pun ada. Aku tak tau sebabnya. Mungkin kerana ramai sangat yang nak tengok kot. Masa Transformer still anime lagi, aku rasa tak ada siapa yang amek tahu tentang Transformers.

Sekarang dah jadi Filem, pakat semua nak tengok, siap pakai baju Transformers yang jual kat Petronas, stail aku rasa menyampah gila la tengok. Aku tak kata la salah korang, nih salah Micheal Bay kerana menggunakan populariti Transformers terhadap peminat2 fanatiknya. Hasilnya untung besar, mesti diorang nak wat lagi.

Tapi nak wat macam mana.... Sebab member2 nak tgk..uhhuuh kena la tgk jugak

1 comments:

Frause said...

betapa kecewanya aku dengan citer transformers kali nih...