Anime Download

animeEDEN, Enough Anime And Manga To Make Your Mouth Water!
Image Hosted by ImageShack.us

Tuesday, June 30, 2009

Minggu Yang Hening Membisu

hari Jumaat yang lalu aku pergi ke Selangor untuk mendaftar adik aku yang bongsu ke UPM. Memang susah gila kalau tak tahu jalan nak ke UPM sana. Aku pun terasa semak kepala otak jugak la nak mencari. Berbekalkan semangat yang membara dan mak ayah aku, aku teruskan juga perjalanan. Hari jumaat tu singgah dulu rumah maksu aku kat Tapah Road untuk berehat seketika.

Sebenarnya ramai kengkawan yang ajak aku pergi tengok transformers hanri minggu tu. Tapi nak wat macam mana, aku terpaksa menolaknya kerana kesibukan. Aku takut nanti kawan aku yang sorang tu kata apa pulak. tak mau keluar dengan dia ker...? Hopely paham la kot. Bukan aku sengaja melarikan diri. ada benda yang lebih penting yang aku kena buat.

0 comments: